Arrow
Arrow
Slider
Arrow
Arrow
Slider

AANMELDEN
banner aanmelden
Wilt u direct naar het
aanmeldingsformulier

klik dan HIER

Inschrijven

De bijeenkomsten van Saffier creatieve communicatie worden hoog gewaardeerd en zijn daardoor speciaal geworden op het gebied van kennis en inhoud van huidtherapie en wondzorg en zijn ook nog eens zeer betaalbaar. De belangstelling hiervoor is groot, waardoor we snel vol zijn. Hieronder vindt u de bijeenkomsten van Saffier creatieve communciatie (NTVW, NTVH) waar u zich voor kunt inschrijven.

Geen komend evenement!

Bijeenkomsten 2017

Saffier bijeenkomsten

Image is not available
Arrow
Arrow


Goede communicatie is luisteren, ontvangen en de juiste vragen stellen.

Als we niet luisteren maar zelf praten kun je er niet achter komen wat een klant denkt, voelt of bezighoudt. Je weet dan niet wat de ander van je verwacht.

Dat is wat communicatie inhoudt. Voelen wat er leeft bij degene die naar een bepaalde doelgroep wil communiceren en dat vertalen naar een plan waarbij een klant er een goed gevoel aan overhoudt.

Dit geldt zeker ook voor onze eigen georganiseerde bijeenkomsten of tijdschriften die door ons worden uitgegeven. Ook daar moeten wij goed luisteren naar de behoefte van onze lezers. Als je niet weet waar zij behoefte aan hebben ben je ook niet in staat om het uit te dragen.

Saffier creatieve communicatie heeft speciale doelgroepen in de gezondheidszorg. Wij houden ons bezig met wondzorg en huidtherapie en luisteren wij naar wondbehandelaars en huidtherapeuten die met ons willen communiceren. En dat doen we nu al meer dan 20 jaar voor verschillende doelgroepen binnen de gezondheidszorg.

Communicatie in de gezondheidszorg is niet een vast concept. Het is dynamisch, emotioneel, heeft zijn eigen taal of cultuur en eigen referentiekader. Maar wat voor ons belangrijk is dat iedere persoon waar we mee willen communiceren de boodschap begrijpt.

Vandaar dat het gereedschap breed moet zijn in deze specifieke markt waar de taal moet worden gesproken van huid en de wond.

Saffier creatieve communicatie geeft voor deze doelgroepen tijdschriften uit, verzorgt bijeenkomsten en houdt iedereen op de hoogte door eigen nieuwsbrieven. Heeft talrijke eigen informatieve sites.

In deze tijd wordt er steeds meer gecommuniceerd via social media. Ook wij gebruiken het. Maar social media heeft duidelijke beperkingen en dat geldt zeker voor behandelaars die zich nog meer bewust zijn als anderen, hoe belangrijk goede en eerlijk informatie is.
We controleren daarom zoveel mogelijk de artikelen door middel van redacties. Stellen hoge eisen aan sprekers door vooraf met hen af te stemmen zodat wat zij juiste informatie overbrengen en wij zeker weten dat het door de doelgroep goed wordt begrepen.

Communciatie is een mooi en veel gebruikt woord. Maar lever je kwaliteit dan ontvangt ook een ander kwaliteit. Dat is pas goede communicatie. Maak op deze site kennis met Saffier creatieve communicatie.

NTVW redactioneel

In een tijd waar feiten slechts meningen zijn geworden, wordt het moeilijk om kennis op te bouwen, om met elkaar te discussiëren. Het steeds groter wordend belang van de Social Media speelt daarbij ook een belangrijke rol. Het is dan ook lastig om aan eerlijke en betrouwbare informatie te komen. En dat geldt ook voor wondprofessionals in de zorg.
Vaktijdschriften als het Nederlands Tijdschrift Voor Wondzorg kunnen daarbij een belangrijke functie vervullen. Een vaktijdschrift als het NTVW geeft al meer dan tien jaar gecontroleerde informatie. Ieder artikel en iedere auteur wordt gecheckt en de redactie heeft geen enkel commercieel belang bij de informatie die wordt gegeven. Wij vinden dat onze doelgroep kwaliteit verdient en daarom willen wij ook kwaliteit leveren waarop onze lezers kunnen vertrouwen. En daar zullen we ook het komende jaar mee doorgaan.

Vindt u dat ook neem dan een abonnement op het NTVW en verzeker u in 2017 van goede en gecontroleerde informatie. Aanmelden


Jos Nonnekes, hoofdredacteur NTVW