AANMELDEN

Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
AANMELDEN
Image is not available
Image is not available
AANMELDEN
Slider

Fotoreportage van het wondcongres voor wondprofessionals in 2016

In de Grote Zaal volop discussies

Internationale sprekers
Prof. Richard White en Prof. Keith Cutting

Prof. Dr. Wim Groot

Prof. Dr Hilde Beelen

Natuurlijk een zorgverzekeraar
Monique Jacobsen

Ook kwam aan woord wondexperts van wond expertise centra
Evelien en Suzanne van Isala klinieken

En dan een niet dagelijkse lunch. Alleen bij dit congres

previous arrow
next arrow
Slider
Image is not available


Goede communicatie is luisteren, ontvangen en de juiste vragen stellen.

Als we niet luisteren maar zelf praten kun je er niet achter komen wat een klant denkt, voelt of bezighoudt. Je weet dan niet wat de ander van je verwacht.

Dat is wat communicatie inhoudt. Voelen wat er leeft bij degene die naar een bepaalde doelgroep wil communiceren en dat vertalen naar een plan waarbij een klant er een goed gevoel aan overhoudt.

Dit geldt zeker ook voor onze eigen georganiseerde bijeenkomsten of tijdschriften die door ons worden uitgegeven. Ook daar moeten wij goed luisteren naar de behoefte van onze lezers. Als je niet weet waar zij behoefte aan hebben ben je ook niet in staat om het uit te dragen.

Saffier creatieve communicatie heeft speciale doelgroepen in de gezondheidszorg. Wij houden ons bezig met wondzorg en huidtherapie en luisteren wij naar wondbehandelaars en huidtherapeuten die met ons willen communiceren. En dat doen we nu al meer dan 20 jaar voor verschillende doelgroepen binnen de gezondheidszorg.

Communicatie in de gezondheidszorg is niet een vast concept. Het is dynamisch, emotioneel, heeft zijn eigen taal of cultuur en eigen referentiekader. Maar wat voor ons belangrijk is dat iedere persoon waar we mee willen communiceren de boodschap begrijpt.

Vandaar dat het gereedschap breed moet zijn in deze specifieke markt waar de taal moet worden gesproken van huid en de wond.

Saffier creatieve communicatie geeft voor deze doelgroepen tijdschriften uit, verzorgt bijeenkomsten en houdt iedereen op de hoogte door eigen nieuwsbrieven. Heeft talrijke eigen informatieve sites.

In deze tijd wordt er steeds meer gecommuniceerd via social media. Ook wij gebruiken het. Maar social media heeft duidelijke beperkingen en dat geldt zeker voor behandelaars die zich nog meer bewust zijn als anderen, hoe belangrijk goede en eerlijk informatie is.
We controleren daarom zoveel mogelijk de artikelen door middel van redacties. Stellen hoge eisen aan sprekers door vooraf met hen af te stemmen zodat wat zij juiste informatie overbrengen en wij zeker weten dat het door de doelgroep goed wordt begrepen.

Communicatie is een mooi en veel gebruikt woord. Maar lever je kwaliteit dan ontvangt ook een ander kwaliteit. Dat is pas goede communicatie. Maak op deze site kennis met Saffier creatieve communicatie.